Reklamation ved handel på ArtKaden
- Reklamationsret ydes efter købeloven i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet som er opstået 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af fejlagtige brug af produktet eller skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Hvis varen er behæftet med en mangel er kunden berettiget til at kræve omlevering dvs. levering af en ny vare.Reklamationen skal gives i rimelig tid efter du har konstateret fejlen. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger i forbindelse med returnering af varen. Ved reklamation kontakter du os altid pr. telefon på 6910 6610 inden du foretager dig yderligere.
- ArtKaden har som indehaver af portalen interesse i, at både vores lejere (forretninger) og vores besøgene (forbrugerne) føler fuld tryghed ved at handle via ArtKaden. Derfor tilbydes fuld KØBSGARANTI ved alle handler indgået via ArtKaden. Købsgarantien indebærer, at evt. tvister mellem ArtKadens forretninger og køberne, vil blive varetaget af ArtKaden.
Note:
Visse varer kan være så specielle, kostbare eller kundedesignede, at de kun hjemtages til din specifikke ordre (Leveringstiden er her angivet "På forespørgsel")
- denne type varer kan som udgangspunkt IKKE returneres.
Varer specielt designet og produceret til dig f.eks af David Marshall vil have en vis kunstnerisk fortolkning, som der ikke kan reklameres over (Overflade, former, størrelse etc.), denne undtagelse gælder naturligvis ikke varens tekniske kvalitet.
Specielt for David Marshalls produkter skal der bemærkes, at hvert enkelt produkt er håndfremstillet, hvorfor 2 produkter ikke vil være 100 % identisk (Overflade, størrelse, form etc.) denne form for variation er ikke omfattet af reklamationsretten, men er varen ellers i orden og sendes retur iht. returretten, så er dette naturligvis muligt.
Opdateret og gældende pr. 1. september 2018